dilluns, 9 de maig del 2011

Tovalloles brodades a punt de creu



Ja torno a ser aquí!!! ;) Avui us presento un joc de tovalloles que l'any passat vaig brodar amb molt d'amor per al meu príncep (el meu xicot) :) Es tracta de dues tovalloles de color mostassa, una de mitjana i l'altra petitona, ambdúes brodades a punt de creu.
A la més gran hi vaig brodar el nom conjuntament amb motius de bany. Aquí en teniu el resultat:

Aquí podeu veure la banyereta al detall...
... i els pots de sabó

Aquesta és la part del darrere, on hi vaig cosir una sanefa:



I aquí teniu la tovallola petita, amb el nom i brodada amb motius del mar: un cavallet, un cargol i pel darrere una sanefa de peixets :)



 Les dues tovalloles juntes:


 Espero que us hagin agradat!!! Al Lluís li van agradar molt :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada