dijous, 16 de febrer del 2012

Una peça molt útil per a l'hivern!!

Hola a tots!!! A aquesta manualitat li tinc una estima especial: és la meva primera peça a ganxet!!! A més és molt útil per al fred d'aquests dies....bbrrrrr..... Us presento la meva bufanda de quatre colors, feta a ganxet amb punt baix i punt alt. Senzilla de fer per a les principiants (com és el meu cas) i amb un resultat molt bonic :) Un cop acabada hi he afegit un "serrell" a cada banda i una flor, també feta a ganxet. He de dir que sóc completament auto-didacta (sí, sí, vaig agafar un d'aquests fascicles col·leccionables i hala, a treballar pel meu compte), a excepció de la flor, la qual em va ensenyar a fer una coneguda, i a qui estic moooolt agraïda :)







2 comentaris:

  1. Dios mio! haces de todo, es increíble... Felicidades por tu blog, es precioso, ya tienes una seguidora mas.
    Bikiños!!

    ResponElimina
  2. Muchas gracias, guapa!!! Sí, jejeje, hago un poco de todo: patchwork (estoy haciendo un curso), ganchillo, pintura, etc :) ¡¡Adoro las manualidades!! Bienvenida a mi blog, puedes pasarte siempre que quieras ;) ¡¡Un abrazo!!

    ResponElimina