dimarts, 29 de gener del 2013

Necesser o estoig? Tu tries!!

Holaaaaaa!!! Segona entrada de l'any!! :) Aquesta vegada és per presentar-vos un parell de necessers que vaig estar fent aquest Nadal per les meves dues cosinetes Altaïr i Júlia. Va ser un regal pel dia de Reis fet amb molt d'amor, el de la Júlia amb una llana de diversos colors -el resultat final és molt bonic!!- i el de l'Altaïr amb llana de color blau fosc. Estàn fets amb punt alt però vaig anar combinant grups de tres, és un punt que m'agrada molt fer. Hi vaig posar un folre per dins (perquè no es colin coses pels forats!), i el primer el vaig decorar amb una floreta i es tanca amb un parell de velcros, mentre que el segon està decorat amb perletes de colors i es tanca amb un botó.
Però alerta!!! Es poden fer servir tant de necesser com d'estoig, com més agradi a les seves guapíssimes propietàries!! :)







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada