dilluns, 1 d’abril del 2013

Cupcakes de llimona

Holaaa!!! Avui us presento aquests cupcakes que vaig fer pels meus tiets quan van venir a berenar a casa :) Són tots de llimona (mmmm, m'encanta la llimona!!), tant la massa del cupcake com el topping. Es tracta d'una altra recepta del llibre d'Amanda Laporte, molt senzilla de fer i que té un resultat genial!! A més aquesta vegada vaig utilitzar la nova mànega pastissera que em vaig comprar per decorar-los amb el frosting de llimona, jeje. La recepta original inclou cirera a trossets a la massa, però jo només en vaig posar de senceres com a decoració en alguns cupcakes; en d'altres hi vaig afegir un polsim de xocolata ratllada i a la resta confetti o floretes de sucre :)

Aquí tenim els cupcakes recent fornejats...

... I aquí un cop decorats!








A taula i a punt per menjar!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada